Waarom een krant

‘Nog nooit moest een medium het veld ruimen voor een nieuw medium’
Marshall McLuhan, klassiek mediawetenschapper.

Waarom een krant in het tijdperk van internet en sociale media? Door de eeuwen heen ontdekten mensen keer op keer nieuwe manieren om een boodschap over te brengen. Toch sluit het ene medium het andere niet uit. Met de introductie van de bioscoop, dacht iedereen dat het theater verleden tijd was. Niets is minder waar gebleken. Hoewel internet en ‘social media’ een enorme vlucht hebben genomen, gaat er nog steeds niets boven een bakje koffie met een ritselende krant!

De krant...


· …leest u waar en wanneer u wilt
· …biedt ontspanning
· …is emotie
· …heeft een hoge attentiewaarde
· …wordt nog steeds gezien als krachtig marketinginstrument
· …is een betrouwbaar medium

Dáárom de krant!

Peter Hens

Boom regionale uitgevers voorziet bewoners van informatie met behulp van een groot aantal media, waaronder abonneekranten en huis-aan-huiskranten. Deze kranten worden al jaren naar volle tevredenheid gedrukt bij Hoekstra in Emmeloord"

Peter Hens
Directeur Boom regionale uitgevers